tiistai 15. helmikuuta 2011

The Gorgeus Blogger

Our Kingdomin Anni [blog here] palkitsi meikän tällä, jotenka annanpa kuulua itsestäni!

Milloin aloitit blogisi?

- Aloitin blogini 13. lokakuuta 2010, olin tuolloin sairaana himassa. Ennen kuin sain päähäni aloittaa blogin pitämisen olin heittänyt ulkolinnuille auringonkukansiemeniä. Katsoin taivasta ja siitä se ajatus sitten lähti.


Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?

- Mun tekstit käsittelee asioita laidasta laitaan. Yhdessä kirjoituksessa saatan pohtia olemassaolon kysymyksiä ja toisessa kerron kuinka olen tehnyt mustikkapiirakkaa. Kirjoitan siis siitä mistä haluan kirjoittaa ja mistä voin mahdollisesti sanoa jotain, simple as that.

"No Kiddo, at this moment, this is me at my most... 
masochistic."
- Bill (Kill Bill vol. 1) 

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?

- Mun blogini tarjoaa kirjoituksia laidasta laitaan. Haluan, että lukijassa herää se tietynlainen pikkulapsen mielenkiinto maailmaa kohtaan. Toki pyrin myös herättämään ajatuksia aika ajoin. Koska pystyn niin otan kantaa asioihin. (Kylläpä on poliitikkomainen fiilis)

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?

- Hankala kysymys! Minkä takia ihminen yleensä valitsee toisen tien? Ehkä halusin aloittaa tämän siksi, koska mulla on joitakin kavereita jotka myös pitävät blogeja. Toisaalta, ehkä haluan kerätä samanhenkiset ihmiset lukemaan ja kommentoimaan mun ajatuksia. Kehittyä ei voi, ellei saa kritiikkiä ja mielipiteitä muilta.

Do I really look like a guy with a plan? You know what I am? I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it. You know, I just... do things..
- Joker (Batman: The Dark Knight)


Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

- Voisin ehkä kirjoittaa useammin/vakavemmista aiheista/enemmän itsestäni/et cetera. Oon tosin sitä mieltä, että blogin on pysyttävä persoonallisena, joten ehkä en rupea sen suuremmin mitään muuttelemaan. Kommenttia toivepostauksista olis tosin ihan mukava saada.


Ketkä viisi sitten saavat palkinnon?

En tunne niin montaa henkilöä joten tyydyn nytkin haastamaan vain Himen [blog here].

1 kommentti:

Thank you, come again!