torstai 4. marraskuuta 2010

Britain, Britain, Britain.

NES-Retkua (aka Petri Himmeää) lainatakseni; Moikkelis moi!
On taas hetki kulunut viime postauksesta jotenka kerron teille nyt kaikkea turhaa ja jännittävää mitä tässä on tapahtunut! Yay!

Ensinnäkin tänään on 4. päivä ja se on meille opiskelijoille pyhäpäivä. Miksikö? Koska silloin Kela maksaa opintotuen! :-------) Olen tässä hieman sijoittanut erilaisiin kohteisiin rahaa ja niinpä jaan tämän ilon kanssanne!


Kun päivä alkoi niin tilasin eräälle ystävättärelleni kukkia, koska olin luvannut tehdä niin. Kukat olivat liljoja ja hän saa ne varmaankin huomenna kiitos kukkalähetyksen.

Toisena, tilasin briteistä Dante's Inferno ja Darksiders X360 pelit sekä kauan himoitsemani Watchmen - Deluxe Edition, kovakantisen graafisen novellin. Excellenté. Kauppana toimi Zavvi -niminen yhtiö joka myy aikasen halvalla kaiken ja laista. Tosin tilauksen tulemiseen menee muutama viikko, mutta se ei kaltaistani viilipyttyä haittaa. Onhan minulla aikaa odotella ellen sitten kuole huomenna. Hahaha!

Viime aikoina olen tuntenut oloni sairaaksi. Kävin eilen lääkärillä joka oli koululla käymässä ja hän sanoi, ettei fyysisessä tilassani ole mitään sellaista, että pitäisi ruveta testejä tekemään. Terveydenhoitaja tosin arveli edellisenä päivänä, että minulla olisi jonkinlainen virus kehossani ja sen takia olisin voinut huonosti. Mene ja tiedä.

Kohta alkaisi taas koeviikko ja siihen pitäisi ruveta vähän jo valmistautumaan. Uskonnossa minun pitäisi tehdä 2-4 sivuinen tutkielma kristillisistä/kristillisvaikutteisista elokuvista. Yhtenä elokuvana minulla on Dan Brownin Da Vinci koodi jonka mukaan Jeesuksella ja Magdalan Marialla olisi ollut suhde. Eihän tämä kuulosta paljolta saati ihmeelliseltä, mutta entäpä jos väitetäänkin, että he olisivat saaneet lapsen ja täten nykypäivänäkin kulkisi joku jolla olisi veriside Jeesukseen, itse Jumalan poikaan?

Jälleen kerran on lukijakysymysten aika;
Millaisiin salaliittoteorioihin te olette törmänneet? Entä miten olette voineet nyt syksyllä? 



Loppuun video as usual. :--) Frank out.

2 kommenttia:

  1. Hmm... Salaliittoteorioihin en oo törmäilly, muuta kun kavereitten kans tuossa kesällä mietittiin, et kaikki mikä vaikuttaa amerikkaan, vaikuttaa muualle. Joten tultiin siihen lopputulokseen että amerikka kusettaa kaikkia! 8 D
    Ja sairaana olen ollut ja nytkin on myös vähä höpö olo... :/// en kyllä haluais mennnä huomenna kouluun ko on paska päivä...
    ja niin :3

    VastaaPoista

Thank you, come again!